Politica de retur

Cu excepția cazurilor prevăzute de lege (produse perisabile, produse personalizate conform cerințelor clientului, produse care prezintă urme de uzură sau consum, produse desigilate, produse deteriorate care prezintă modificări față de starea inițială, ciobiri, lovituri, zgârieturi, produse fără ambalajul original sau cu ambalajul deteriorat), în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2014, actualizată, clientul are dreptul să comunice în scris comerciantului că dorește returnarea produsului, fără invocarea unui motiv, în termen de maxim 14 zile. Se consideră prima zi din cele 14, ziua în care curierul a predat coletul către client. Transmiterea comunicării în scris pe adresa de email a site-ului în termenul de 14 zile de la livrare este suficientă pentru demararea procedurii de retur în timp util. Transmiterea coletului de retur în forma completă către curier îi revine clientului. În cazul în care comanda este livrată către client în mai multe tranșe, se consideră data livrării data la care clientul a intrat în posesia ultimului colet.

Pentru exercitarea dreptul de retur, clientul trebuie să includă în colet formularul de retur completat corect cu datele solicitate. Cererea de retur va fi analizată și soluționată conform prevederilor legale aplicabile în funcție de tipul produselor ce fac obiectul returului.

Dacă cererea de retur este confirmată, suma aferentă produselor ce fac obiectul cererii de retur va fi rambursată, cu excepția costurilor de livrare, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care am intrat în posesia produsului returnat și a documentelor aferente, folosind ca modalitate de plată, plata în cont bancar, cu excepția cazului în care clientul își exprimă opțiunea expresă pentru o modalitate diferită de rambursare. Schimbarea modalității de rambursare poate implica costuri suplimentare ce vor trebui suportate de către client conform alegerii și acordului său.

Costurile aferente returnării produsului/produselor ce fac obiectul returului vor fi suportate integral de către client.

Exceptând cazurile de mai jos, clientul va fi cel care va suporta costurile de retur ale unei comenzi/ produs:

  • Coletul livrat prezintă deteriorări severe ce afectează interiorul coletului;
  • Produsele nu sunt conforme cu factura, au fost livrate/facturate greșit;
  • Produsele prezintă defecte de fabricație;
  • Produsele nu corespund descrierii regăsite în site.

Pași pentru un retur finalizat cu succes:

  1. Asigură-te că respecți condițiile de retur și produsele pe care vrei să le returnezi nu sunt exceptate de la dreptul de retragere;
  2. Verifică perioada legală de 14 zile calendaristice în care poți face retur, prima zi fiind calculată începând cu ziua primirii coletului.
  3. Returnarea se face anunțând în prealabil intenția de retur printr-o sesizare scrisă la adresa de email contact@naturmix.ro;
  4. Pregătește coletul pentru a-l trimite prin curier înapoi către noi. Folosește o cutie pentru a proteja produsele (poți folosi cutia în care ai primit coletul). Pentru a beneficia de retur, produsele trebuie sa fie complete (inclusiv accesorii dacă este cazul);
  5. Adaugă formularul de retur completat cu toate datele solicitate (și alte documente dacă este cazul) în colet;
  6. Predă coletul curierului cu informațiile necesare livrării regăsite în factura pe care ai primit-o cu coletul.
  7. Așteaptă notificarea noastră privind statusul returului tău.

Suma achitată inițial de client pentru produsele pentru care se face retur, va fi rambursată în 14 zile calendaristice de la primirea integrală a coletului de retur la sediul NaturMix.ro, împreună cu cererea de retur. Din această sumă vor fi reținute taxele de transport aferente returului.

Cheltuielile aferente transportului sunt suportate integral de către client.

În cazul în care nu se respectă în totalitate procedura de returnare, ne rezervăm dreptul de a refuza cererea de retur.

Cont

Click pentru mai multe produse.
Nu au fost găsite produse.

Meniu

Crează un cont gratuit pentru a salva articolele favorite.

Autentificare